Ознаке

у вези овог текста. Ја сам мало поправљао. Скрећем ти пажњу, да текст треба да буде откуцан нормално, то јест онако како почиње у овој верзији. Не крупним словима. Имена локалитета и насеља треб да буду у курзиву, искошена (…..)Ја сам мислио да се стаза зове ТРАНСРАДАНСКИ КРУГ Јустинијанови извори, али то је мало дуго…И ово: размисли о томе, постоји ивањски тзв. Запуштени војни аеродором, крај кога пролази стаза, који се може активирати, треба рећи да су у близини нишки и приштински аеродром, али предност ивањског аеродрома за приватне хеликоптере, летилице је несумњива. Сад је то машта, али врло брзо може постати стварност туристичке понуде.И ово: како се уопште стиже до ТРАНСРАДАНСКОГ КРУГА? За сада само из правца Ниша, тј. , Лесковца, бојника, Лебана, при том се пролази крај Царичиног града, зар не, то треба укључити, мени се чини, као и напомене о близини бања, рецимо Сирењске, па и Ђавоље вароши. Ко га зна, можда кроз коју годину, и пре него што одеш у пензију, дај боже, ако би се ствар отела контроли и развила, у туристичком смислу, ти почнеш да зидаш скромни планински хотел, јер имаш где, и не само ти…Али и ово не заборави: Тамо где се са аутопута Београд – Ниш – Скопље скреће за Бојник и Радан, не постоји никавква ознака, табла!!!Пишите министарствима надлежним да се што пре постави!!!

преко ТРАНСРАДАНСКИ КРУГ.

