Ознаке

Дични Бела Тукадрузе,….. Мирко,Мирославеее…Сређујем књигу критика , у којој је и Филип Сенковић из твоје Пасије.., а ја ти се јављам из моје, нишке,  пасије сређивања док се српски народ после Ускрса припрема за дочек Старе нове не знајући…Али…Шаљем Ти за твој васељенски часопис овај текстић који ће ти указати на још једну особеност “небеског народа”.  Да заборавља,  ми све заборављамо. И не само као народ већ и писци једни друге, о сликарима, и инима  да не казујем….И зато овај запис у спомен на Бранка В. Радичевића. Својевремено сам у Књижевним новинамаобјавио и запис о крајпуташу поред  којег смо, на овој фотографији,   Деветак ја и ја.Снимљена је 1. авг. 2010. а претходне вечери смо промовисали у  манастиру Благовештење Небојшину збирку “Омча за воштаницу”.

преко У СПОМЕН НА БРАНКА В. РАДИЧЕВИЋА / Мирослав Тодоровић.

