Ознаке

Pismo GOOGLU, 7. januar 2013.Veoma poštovani,Juče sam Vas obavestio, putem elektronske pošte, u kome sam Vam napisao da su mi onemogućeni deset Veb sajtova, uz podršku GOOGLa.To su uglavnom književni sajtovi, namenjeni srpskoj publici, ali I posetiocima sajtova širom sveta, zainteresovanih za srpsku kulturu i književnost, ili za prepeve pojedinih dela srpske, ruske ili engleske književnosti na druge jezike. Reč je o mojim sajtovima, u čijem uređivanju učestvuju I moji prijatelji. Ne znam o čemu se radi I zašto su ovi sajtovi onemogućeni? Verovatno je posredi neka greška?Ili napad hakera?Evo naziva tih mojih Veb sajtova uz podršku GOOGLa:Edition SECTIO CAESAREAArhiv BelatukadruzBiblioteka PRETEK 1Biblioteka PRETEK 2ZELENI DUĆANMADONE ODJEKAODAVDE DOVDEPOSEBNA PORODIČNA ZAVETINASKRIVANJE BOSIOKAJEDINSTVENO SAZVEŽĐEJuče sam Vas obavestio i dao Vam adresu za kontakt, danas vidim da nema nikakvog Vašeg odgovora, pa Vam evo, ponovo pišem, pomalo očajan, jer je na Veb sajtovima o kojima je reč smeštena građa koju nisam memorisao, šteta bi bila, verujem da propadne. Drugo, Kao pesniku humanisti, uopšte mi nije jasno – kako je moguće da nekom zasmetaju Veb sajtovi sa poezijom, čistom poezijom, kakvi su Veb sajtovi MADONE ODJEKA , SKRIVANJE BOSIOKA, ili sa piščevim dnevnicima, kakav je Veb sajt ODAVDE DOVDE, ili Veb sajtovi sa istraživanjem i analizom prošlosti srpske kulture i književnosti, kakav je Veb sajt POSEBNA PORODIČNA ZAVETINA, JEDINSTVENO SAZVEŽĐE, ili Veb sajtovi sa bibliotekama srpskih pisaca, kakav je Veb sajt Biblioteka PRETEK 1, Biblioteka PRETEK 2, Arhiv Belatukadruz?

преко И даље је онемогућено десте веб сајтова „Сазвежђа ЗАВЕТИНЕ“.

