Ознаке

Тако, дакле, изгледа опис једног јуродивог. Јуродивог Христа ради.Могао бих и сам описати једног човека из Кучева, З. Ј. , аматера сликара, кога су мештани сматрали ћакнутим и лудим, који је свакако био чудак. (Док сам у Кучеву био ученик гимназије, тај човек иако чудан у своме понашању, говорио је ствари које сам могао разумети. Касније, када сам отишао на студије, а нарочито у време када се десила страшна еколошка катастрофа, када је Пек – 1974. године -и живи свет у њему уништен – тај човек је, после једне породичне драме, напустио кућу и живео годинама као бескућник. Почео је говорити ствари које никоме више нису биле разумљиве…Могао бих у својим папирима наћи једно писмо мога рођака , графичара и песника Ратомира Пантића , које сам добио од њега и у коме је описан, делимично, живот тог кучевског сликара јуродивог…)

преко Јуродиви Христа ради и блефери / Белатукадруз.

