Ознаке

– S Rajčićem me je upoznao moj sin, koji mu je predočio da sam uz to što sam poznati kompozitor i tekstopisac i vešt scenarista, te da sam upravo završio scenario o Lazi Kostiću – objašnjava Zahar kako je došlo do saradnje.

Po njegovim rečima, Rajčić mu se ubrzo javio i zamolio ga da napiše scenario koji bi prihvatili i Amerikanci i Srbi.

– Ubedio je mog sina da će ga uzeti u ekipu filma ako scenario bude dovoljno intrigantan, pa sam se – u želji da pomognem svom detetu – posle kraćeg vremena odlučio da to bude film o Tesli, čiju sam biografiju znao napamet. Verovao sam da je to prava mera za jednu srpsko-američku priču – objašnjava Zahar.

Posle nekoliko meseci dogovora i razmene mejlova, Zahar je gotov scenario „Tesla – gospodar sveta“ poslao Rajčiću, zaštitivši ga istovremeno u Autorskoj agenciji za Srbiju. U mejlu (koji nosi datum 5. april 2010), Rajčić hvali scenario Milutina Popovića i prihvata ga kao osnovu za budući film o Tesli.

– Ovim mejlom hteo bih da potvrdim da vas ja i moja produkcijska kuća „V.P.R. studios“ unajmljujemo da pišete i radite sa nama na scenariju „Tesla – Ruler of the Njorld“. Veoma je važno da će vaše ime uvek biti prvo na listi u filmu i na svim ostalim dokumentima, kao i da ste vi glavni pisac ovog scenarija. Voleo bih i da učestvujete u svim promenama u scenariju – stoji, pored ostalog, u ovom mejlu.

Zahar napominje da, shodno evropskim konvencijama o autorskom pravu, svi poslovi deklarisani preko mejla imaju važeću pravnu snagu.

Zahar: Ja sam pravi autor filma o Tesli | Kultura | Novosti.rs.

