Ознаке

Зашто овај текст?“Какву ћемо ми слику оставити за собом, питамо се на томуглу који је и сам упечатљива слика недокончаних противуречја” , пишеСрба Игњатовић у поглављу Да ли ми је жаба улетела у уста усвојој већ спомињаној књизи.На основу онога што сам обелоданио, а то није ни приближнаслика, све делује толико суморно.Ако ниси са ЊИМА, ако ниси у њиховој групи и крду, илистаду, онда су ти, као писцу, скоро свуда затворена врата редакција.24Ова прича о Бумерангу није завршена. Она ће имати својенеизбежни наставак. И пошто смо сви ми , под стакленим звоном,убрзо ће се видети, да парафразирамо Шекспира, ко у себи имамузике, кога слатки склад, и Истина, дира, а ко је створен запреваре, за крађе, за подвале, чија су чувства духа мрачна као ноћ.Евентуални читалац ће све то моћи да види као на длану.Будући читалац. Таквима никад неће веровати …И то је она правда која изгледа да касни, али која ипакстиже…све.(Понедељак, 26. јануар 1995 . – крајем августа 1997)

преко БУМЕРАНГ / Белатукадруз.

